عكس احمدي نژاد و امام بهار ....

دل خوشي های طلبه

« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اگر با آمدن خورشيد بيدار شويم نمازمان قضاست...منتظران به گوش باشيد

عكس احمدي نژاد و امام بهار ....
بله دوستان
اين عكس كاري از دوستانه كه ميتونين به قدرت فتوشاپ پي ببرين
بنده هم تا حدودي واردم در فتوشاپ و در نگاه اول فتوشاپ كار ها متوجه ميشن كه عكس ميتونه جعلي باشه به همين سادگي شما هم ميتونين عكس خودتون رو جاي مادر چاوز بزارين
همين آقاي رئيس جمهوري كه داريم به خاطر اين عكس ساختگي ازش دفاع ميكنيم
مدال افتخاري به مشايي داد
از گریه احمدی‌نژاد تا اقامه نماز جماعت به امامت مشایی
مشایی: امام ما «بهار» است
احمدی نژاد: مشایی مردی است بهاری بهاری بهاری
آشنایی من با مشایی از عنایات اصلی خداوند است
تقدیر از مشایی از افتخارات من است
اصلا يه وضي ...
افسران - آیا عکس احمدی نژاد و مادر چاوز واقعی است ؟
 


نظرات شما عزیزان:

اردیبهشت
ساعت1:37---21 اسفند 1391

نمیدونم چی بگم والا،کلا منم بار اول عکس ر دیدم متوجه شدم فتوشاپه،وحالا ایشون ره طوریم هست،من برا این مورد ازشون دفاع میکنم،این قضیه دیگه واقعا ساختگی و مسخره بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:عكس,احمدي نژاد,مادر چاوز,دليل,فتوشاپ,ساختگي,مشايي,مدال,افتخار,بهار,امام,,

] [ 1:24 ] [ طلبه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه