مرفه بي درد...

دل خوشي های طلبه

« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اگر با آمدن خورشيد بيدار شويم نمازمان قضاست...منتظران به گوش باشيد

مرفه بي درد...

و من همچنان در پيچو خم زندگي با كمال بي حوصله گي همه ي امتيازها و فرستهاي زندگيمو دارم پشت سر ميزارمو نميدونم چه مرگمه

درسم با واحدايي كه دارم رو هواست

بيكاري اين چند سال داغونم كرده و حوصله دارم درسمو بخونم نه اخلاقم به كار زير دست كسي ميخوره

نه پول دارم كار جديدي شروع كنم و همچنان به درو ديوار مينگرم

و همچنان سوالي ذهنمو به خودش مشغول كرده

چرا من اينجوري شدم؟

و در اين درگيري هاي روحي و فكري فشار خانواده روم هر روز بيشتر و بيشتر ميشه و من حق ميدم به همه آدمهاي دنيا جز خودم ...

تولي نميكشه مارم از خونه بيرون ميكنن و همچنان من با اين بي حوصلگي آينده اي ندارم جز بدبختي

وضع اين روزام اصلا خوب نيست ...كاش اين دمو دستگاه خدا يهDelete داشت....

كاش ميشد دور شد از اين زندگي از آدما از اين زمين خاكي

و فكر ميكنم خدا چي ميكشه از دست بندش (خدا چقدر مهربونه با اينكه ميدونم دلخوشي ازم نداره)

بله داشتن پرايد نشونه مرفه بودن نيست من هم فقيرم و هم پدر از درد و بدبختي و خداروشكر كه بدتراز اين نيستم


نظرات شما عزیزان:

شهاب
ساعت23:31---12 اسفند 1391
مبارکه

بلاخره خریدی؟؟

با این قیمت خودرو بایدم مرفه باشیپاسخ: :)))بله خريدم موند جاهاي خالي ماشين كه بايد باگزينه مناسب پر كنم:)))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:برچسب زندگيم فكر نكنم زياد خوشايند باشه ,

] [ 13:32 ] [ طلبه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه