دل خوشي های طلبه

« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اگر با آمدن خورشيد بيدار شويم نمازمان قضاست...منتظران به گوش باشيد

پیکر شهید «بهروز صبوری» شناسایی شد...
 پیکر این شهید 18 ساله در دانشگاه خلیج فارس بوشهر آرمیده است و  ساعت 14 امروز مادر و برادر شهید در معراج شهدا حضور یافتند.

 

مادر شهید صبوری  پیدا شدن فرزندش را مدیون دعای مردم شهید پرور و امام رضا (ع) دانسته و گفت: ابتدا به مشهد می روم و شکر این نعمت بزرگ را به جای می آورم و بعد از آن  بر سر مزار پسرم  در بوشهر خواهم رفت.

وی از دکتر تولایی مسئول بسیج علمی کشور به پاس شناسایی فرزندش تشکر کرد و افزود: من شاید حال ظاهری خوبی نداشته باشم ولی به قدری خوشحال هستم که توانایی گفتنش را ندارم.

دکتر محمود تولایی نیز بعد از بوسیدن دست این مادر شهید به تشریح نحوه شناسایی شهدای گمنام پرداخته و افزود: با استفاده از نمونه های جمع آوری شده از خون و DNA خانواده شهدا و تطبیق آن به نمومه های اعضای باقی مانده از پیکر شهدا و به کارگیری روش های پیچیده علمی و تحلیل DNA با استفاده از نرم افزارهای تحلیل کاملا ایرانی که قبلا در انحصار چند کشور  بوده است موفق به شناسایی 150 شهید گمنام شده ایم.
مسئول مرکز تحقیقاتی نور در ادامه افزود: مراحل شناسایی به قدری دقیق است که جای هیچ گونه شک و شبهه ای باقی نمی گذارد و  دقت آزمایش ها یک پانصد میلیونیوم است.
مادر شهید صبوری از رسانه ها برای ترویج فرهنگ شهدا قدردانی نموده و گفت:بدون تلاش شما عکاس ها و خبرنگارها پیام شهدا و خانوادهایشان به گوش مردم نخواهد رسید و این وظیفه سنگین است.

شهرام صبوری برادر شهید از نحوه اطلاع رسانی به وی گفت و افزود: صبح امروز مادرم مانند همه پنجشنبه ها برای زیارت اهل قبور و شهدای گمنام به بهشت زهرا (س) رفته بود که مسئولین معراج شهدا در تماس تلفنی با من خبر تعیین هویت برادرم را دادند، بلافاصله بعد از شنیدن این خبر به همراه مسئولین معراج شهدا به دیدن مادرم در بهشت زهرا (س) رفتیم و سریعا خود را به معراج شهدا رساندیم.

لازم به ذکر است پدر این شهید بعد از شهادت فرزندش دعوت حق را لبیک گفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه