ثواب درس خواندنم را هدیه کردم به حضرت زینب(س)

دل خوشي های طلبه

« ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة» اگر با آمدن خورشيد بيدار شويم نمازمان قضاست...منتظران به گوش باشيد

ثواب درس خواندنم را هدیه کردم به حضرت زینب(س)

(نقل از زبان استاد)

حدود 15 سال پیش بود و پایه اول بودیم و طلبگی میکردیم نه مثل این روزهایمان که به طلبگی عادت کردیم و ... ،برای مشهد ثبت نام میکردن و جیب من خالی ،تنها 7 تومنی داشتم...

به شدت دلم میخواست برم ولی پولم نمیرسید و گفته بودند که 20 تومن هزینه ی سفر رو باید امروز پرداخت کنید...

من هم دیدم 7 تومن ته جیبم هست اون رو هم به نیت اینکه هر کی همه داراییشو صدقه بده خدا کمکش میکنه انداختم تو صندق و رفتم زیارت عاشورا خوندم و در بین زیارت گفتم حضرت عباس هزینه سفرم رو شما باید بدین و من از شما میخوام ...

حدود یک ربعی نگذشته بود که اسمم رو از بلندگو صدا کردن و رفتم به معاونت گفتند: یه کسی هزینه دو نفر رو قبول کرده ما هم به اجماع رسیدیم که یکی از اون دو نفر شما باشین و بنده متحیر...

بله دوستان اینجوری شد که بنده هم تصمیم گرفتم ثواب این درس رو هدیه کنم به حضرت زینب (س) (تف به ریا)

انشالله که دست ما رو هم بگیرن ...

دوستان طلبگی میبینین طلبگی چه زیبا و لطیف و عاشقانست ؟!!! :)


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت22:47---10 اسفند 1392
سلام
وبلاگ زیبائی دارید
بسیار پرمحتواست
موفق باشید


ترانه
ساعت10:19---30 بهمن 1392
سلام پست جالب و قابل تاملی بود بخصوص خاطره ی خود شما، قطعا وقتی با اخلاص بی ریا بی منت بی چشمداشت به کسی کمک کنی بیشتر از حد تصورت تو هر دو دنیا خداوند کریم بهت کمک میکنه برا خودمم پیش اومده.

از اونجایی که زکات علم و دانستن نشر اون هست، تصمیم گرفتم وبلاگ متنوع و جالبی رو که دیدم به دیگران هم پیشنهاد بدم ازش استفاده کنن:

www.shahidezivarenazari.blogfa.com

[لبخند][گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه